טל סיקורל

טל נחשף לעולם הפוסט במהלך לימודי הקולנוע ובמהרה התאהב בשילוב של סטורי-טלינג, מוזיקה וטכנולוגיה.

בתקופה קצרה הספיק להיות עורך הבית של אמטיוי ישראל, ערך מעל לארבעים קליפים ועשרות הופעות, פרומואים לערוצים שונים וסרטי חברה ותדמית.

לטל סגנון עריכה ייחודי המתבטא בעריכה מהירה ואנרגטית, בעבודה צמודה עם פסקול ותוכן, ובהבנה עמוקה של דור האינטרנט והרשתות החברתיות.

לאחרונה עורך בעיקר פרסומות בדגש על עולם האופנה בארץ ובחו”ל, בין לקוחותיו ניתן למנות את: קסטרו, רנואר, S-WEAR, רשת האופנה הרוסית ‘מודיס’, קדס קידס, ערוצי ויאקום ישראל: אמטיוי ניקלאודיון וקומדי סנטרל ועוד רבים אחרים.