טל סיקורל


טל נחשף לעולם הפוסט במהלך לימודי הקולנוע ובמהרה התאהב בשילוב של סטורי-טלינג, מוזיקה וטכנולוגיה.
בתקופה קצרה הספיק להיות עורך הבית של MTV ישראל, ערך מעל לארבעים קליפים ועשרות הופעות, פרומואים לערוצים שונים וסרטי חברה ותדמית.
לטל סגנון עריכה ייחודי המתבטא בעריכה מהירה ואנרגטית, בעבודה צמודה עם פסקול ותוכן, ובהבנה עמוקה של דור האינטרנט והרשתות החברתיות.
לאחרונה עורך בעיקר פרסומות בדגש על עולם האופנה בארץ ובחו”ל, בין לקוחותיו:  קסטרו, רנואר, S-WEAR, רשת האופנה הרוסית ‘מודיס’, Keds Kids, ערוצי ויאקום ישראל: MTV, ניקלאודיון , קומדי סנטרל ועוד רבים אחרים.